Dienstag, 6. April 2010

Alemannische Wikipedia

Bei einem meiner Streifzüge durch das Internet, bin ich darauf gestoßen, dass es Wikipedia auch auf Alemannisch mit immerhin über 1000 Einträgen gibt.

Di alemannischi Wikipedia isch en Enzyklopedi i de Dialekt vom alemannische Sprachruum, also vo der Dütschschwyz, vom Elsass, vo Liechtestei, vo Oberbade, vom Schwabeland und vo Vorarlberg.


Zum alemannischen Sprachraum zählen die Deutschschweiz, das Elsass, Liechtenstein, Oberbaden, das Schwabenland und Vorarlberg, falls obiges Zitat zu schwer zu lesen war.

Wer also fortwährend seine Wikipedia Artikel gerne in einem der schönsten Dialekte der Welt lesen möchte, dem sei die -> Alemannische Wikipedia empfohlen.

Enttäuschenderwis händs se aber Voradlberg falsch gschriba. Immahin isch aba dr Artikel toll zum leasa, bsunders für Lüt, dia gern mol wissa würden, wia i im Dialekt red; wobei dia wissen wahrschinlich trotzdem nid, wia ma des züg jetzt richtig usspricht oder liast.

Keine Kommentare: